duminică, aprilie 04, 2010

Sărbători fericite!

Îmi pare rău că nu am reuşit să urez până acum nimănui nimic... am fost foarte ocupată în ultima vreme. Abia am ajuns acasă şi sunt epuizată. Fără vlagă. Obosită...

În primul rând vreau să vă urez tuturor (adică vouă, cititorilor mei) să aveţi parte de cele mai frumoase sărbători, să fiţi fericiţi, să nu consumaţi prea multe produse alcoolice, să ajungeţi în acea stare de leşin general şi moleşală de la prea mult râs (cazul meu - aproape am vomitat de râs)... şi acest râs să nu aibă natură organică (încă o dată... fără alcool!) şi să aveţi parte de nişte oameni deosebiţi lângă voi care să vă iubească la infinit şi cărora să le puteţi răspunde măcar dublu <3.

În altă ordine de idei... am monitor nou. Mda... asta datorită bunului mei frate Mike, ce a venit aseară. Deci acum pot vedea clar.
În fine, mi-am pierdut ideile. Sunt zob de oboseală. Şi de prea multă mâncare... şi dulciuri... şi alergat... şi râs... şi aşa mai departe:)).

Hristos a înviat!

Un comentariu:

Ana spunea...

wav ya >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...