miercuri, decembrie 18, 2013

Flashmob Laura Stoica - retrospectivă

Pregătindu-mă de retrospectiva acestui atât de încărcat 2013, am dat de un filmuleţ ce a reuşit să mă emoţioneze teribil. Ori am devenit eu extrem de sensibiloasă, ori - mai degrabă - m-am lăsat copleşită încă o dată de amintirea celei pe care am iubit-o atât de mult: Laura Stoica. Nu a fost de mirare că am ales inclusiv la cel mai mare eveniment din viaţa mea să o aduc în prim plan prin melodia pe care am interpretat-o... şi nu e de mirare nici acum că de fiecare dată când văd astfel de iniţiative plâng.

Pentru mine... ea şi Mădălina - fata cu părul de foc - Manole ... sunt două stele ce s-au dus să îmi lumineze copilăria pe tărâmul fermecat al nemuririi.


Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...