miercuri, octombrie 10, 2018

M-am mutat!

Pentru că în 20 septembrie blogul meu a împlinit 11 ani, m-am gândit că ar fi cazul să îi fac un upgrade și să mă despart de platforma blogspot.
Au fost 11 ani minunați, plini de încercări, amintiri și recunoștință. Unsprezece ani în care am învățat atât de multe despre mine, despre viață, despre scris.

DAR

Pentru că uneori trebuie să învățăm să dăm drumul lucrurilor din trecut și să trecem la următorul nivel... acum există www.gratielavlad.ro

Nu se vor schimba prea multe. În consecință nimicurile cotidiene continuă, doar că într-o formă ceva mai elegantă. Vom avea dezvoltare personală, povești, recenzii și... cam tot ce mă definește pe mine și v-ar putea ajuta și pe voi. Putem comenta, împărtăși idei și ne putem conecta mai ușor unii la alții.

Vă mulțumesc, cititori dragi. Vă mulțumesc că ați fost mereu lângă mine. Astfel, vă dau întâlnire pe noua platformă:
www.gratielavlad.ro

Ah, și pe Facebook!
Imagine similară

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...