marți, februarie 26, 2008

Şcoală... eterne amintiri!

Mă simt împlinită! Am scăpat de statul acasă, de febră, de ţipetele ce mă urmăreau şi de lumini (despre care mama spune că au fost numai în mintea mea din cauza răcelii) şi... mi-am luat inima-n dinţi azi, întorcându-mă la şcoală (am lipsit şi mult rău...o zi, dar oricum mi s-a părut enorm!!).
Ce bine mă simt când îl aud pe Bogdan Miu: "deşteptarea cu EuropaFM" (am devenit dependentă de postul ăsta de radio), sau când văd iar sts-uri precum "m-am săturat de şcoală, de ce trebuie să mă duc la şcoală?" şi apoi când sunt pe coridor şi îmi văd toate prietenele şi toţi prietenii (ca să nu fac discriminare...).
Off.. nu mai ştiu cine spunea de şcoală că e o a doua casă, familie... dar, oricine a spus asta, este un mare înţelept... Poate că nu sunt eu cea mai silitoare persoană, poate că mă "oftic" atunci când iau o notă mică... dar, nu aş putea să îmi imaginez viaţa fără ea!


(Şi apoi... plimbarea de după ore... -sau uneori înainte de ore...- Mi-aş dori să fiu cât mai mică şi să trăiesc veşnic -dar tot susţin că mă doboară asteniile de primăvară)
PS: Sper să nu supere pe nimeni pozele... Adică... să nu mă omoare nimeni! (Să vezi cum se simte şi de data asta ca de obicei) :))

3 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Bine ca te-ai intors la scoala doar dupa o zi[sau jumatate:))] :D La scoala chiar suntem ca acasa :)

PS: Eu nu ma simt :-"

Grațiela spunea...

:))) Văd :-"... Nici nu ţi-ai dat seama că la tine mă refeream :)))

C M spunea...

Sa le luam pe rand..Da, si mie imi place la scoala, desi uneori oboseala isi spune cuvantul! Si eu ascult tot Europa FM ( in fiecare dimineata)..:D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...