sâmbătă, august 04, 2018

Scapă de stres, anxietate, oboseală... la Vatra Park!

Nu știu despre voi, dar eu am zile în care aș da orice să mă pot rupe de orice, să trec pe modul Idle și să vă refac. Mai ales după câte o săptămână încărcată. Culmea este că exact când bateria mea este roșie, cele ale familiei, prietenilor și, mai ales a lui Nutz sunt verzi.

Nu vi s-a întâmplat niciodată să vreți din tot sufletul să fiți lângă cei dragi, dar să simțiți că nu aveți energia necesară nici pentru a întreține o conversație măcar?

Ei bine, pentru astfel de momente, am o super sugestie! Mie îmi este de maxim ajutor mai ales atunci când piticul meu are chef de aventură și de distracție.

Este vorba despre VATRA PARK, un fel de Aventura Park, în localitatea Nicolae Bălcescu, la numai 17 km de centrul Râmnicului, doar că mult mai restrâns, gândit pentru ABSOLUT orice vârstă. Altfel spus, conceptul are la bază îmbinarea nevoilor de relaxare și adrenalină a tuturor membrilor familiei, de la nou născuți la centenari!


Aleea Terapeutică

De departe atracția numărul 1 - mai ales dacă aveți o viață sedentară, activitate de birou și prea puține ocazii reale de deconectare - o reprezintă Aleea Terapeutică.



Aceasta a fost gândită în scop medical și reprezintă o soluție pentru relaxare și înlăturarea stresului. Altfel spus, fiecare cadran conține diverse materiale ale căror energii, texturi, forme au menirea de a atinge centrii nervoși din talpă. Faptul că mergeți desculți pe aceste suporturi naturale contribuie la rezolvarea unor afecțiuni. Nu trebuie să vă mai duceți la spital sau la un centru specializat pentru reflexoterapie sau presopunctură. Aleea Terapeutică face toată treaba!


Aceasta este bună dacă vreți:
- să vă relaxați și să vă binedispuneți;
- să vă îndreptați coloana;
- să preveniți apariția bolilor pulmonare și a obezității;
- să vă creșteți nivelul de enegie;
- să scăpați de stările de anxietate, stres și chiar depresie;
- să vă îmbunătățiți circulația sangvină.

Părinți, Aleea este extrem de bună pentru copii

 


Pe lângă că îi distrează, le îmbunătățește și funcțiile vitale. Eu am fost ieri cu Ionuț al meu și am fost foarte impresionată de receptivitatea lui vis a vis de Aleea Terapeutică. El a parcurs tot traseul mult mai relaxat și mai rapid decât mine. La final mi-a mărturisit că își simte picioarele foarte ușoare și moi și că vrea să mai venim. Toată seara a povestit tuturor despre Aventura lui de la „Parcul de aventură din pădure”.
Pentru mine traseul a fost ca o plimbare printre valurile mării. La final, după ce mi-am pus șosetele, am rămas cu o senzație de răcoare și lejeritate care a persistat multă vreme. Senzațional sentiment!


Cum se „utilizează” Aleea?

Proprietarii Aleii Terapeutice recomandă realizarea a cel puțin trei trasee complete. Eu, personal, mă simțeam ca nouă după o singură rundă. Dar pentru a obține rezultatele dorite, este cel mai bine să urmați sfatul experților!

Preț/persoană: 5 lei



Zonă de relaxare

Pentru cei ce vor să petreacă mai mult timp în natură, departe de griji, probleme și de haosul orașului, în Vatra Park există și o zonă de relaxare unde se poate lua masa, se pot organiza evenimente (*Chiar îmi pare rău că puiul meu e născut în ianuarie... aș fi văzut o super aniversare acolo!!) și se poate sta la povești sau jocuri destul.


Tiroliană

Cea mai mare distracție pentru dornicii de adrenalină este tiroliana. Ea este potrivită persoanelor cu vârste cuprinse între 6 și 70 ani, în funcție de condiția fizică. Senzația din tiroliană este unică. Pentru oricine și-a dorit măcar o dată să știe cum se simte zborul, la Vatra Park are ocazia.

Preț: 15 lei/2 ture + 5 lei fiecare tură suplimentară

Competiții militare

Bine, nu știu dacă este cel mai bun titlu, dar asta mi-a inspirat mie zona de competiție. Se merge prin cauciucuri, apoi târâș, urmând în cele din final cățătările. Dacă veniți cu prietenii sau aveți mai mult de un copil în grup, această zonă poate fi tare antrenantă. Pe mine chiar m-a inspirat pentru următorul teambuilding.




Grătar și Catering

Chiar și dacă vreți să faceți un grătar, gazdele vă pun la dispoziție tot ce aveți nevoie... iar în cazul în care vi se face doar foame dar nu ați venit pregătiți pentru grătar, aveți posibilitatea să comandați mâncare extrem de gustoasă de la Model Topolog. Primiți la Vatra Park toate detaliile suplimentare de care aveți nevoie.

Totul este gândit în primul rând pe nevoile reale ale vizitatorilor. Sunt foarte plăcut impresionată de ceea ce familia Rădulescu a amenajat la Nicolae Bălcescu. Mă simt de parcă mi s-ar fi luat o piatră de pe inimă: cât timp este vreme bună afară, când mai simt că nu am energie pentru nimic... și mai trage și copilul de mine... dau o fugă la Vatra Park!

Loc de joacă special pentru pitici

Era să uit un detaliu important. La intrarea în parc sunteți întâmpinați de două atracții pentru pitici: un tractor pe care îl pot „conduce” ei cât vor, și un camion care are în spate o remorcă plină cu nisip și jucării de nisip. Deci nu trebuie să vă faceți griji că nu ați luat cu dumneavoastră ce vă trebuie. Aveți acolo deja totul.



Important de știut
Dacă vreți să verificați:
- cum este vremea la park, înainte de a vă deplasa acolo;
- disponibilitatea traseelor (aleii, tiroliană);
- orice alte informații;
sunați înainte la tel: 0740 059 918.

Ah, și încă ceva, weekendul acesta (4-5 august) este HAPPY WEEK la Vatra Park. Mergeți, stați cât vreți și plătiți CÂT VREȚI!


Nu vreau să vă conving. Convingeți-vă singuri! :D
Vatra Park, găsiți direcțiile pe google maps fără probleme.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...