sâmbătă, martie 08, 2008

La mulţi ani... de 8 martie!

Astăzi în atenţia noastră la centrul de dezbateri a fost adusă condiţia femeii în poziţia de lider, după ce săptămâna trecută a fost trimisă "la cratiţă". Nu ştiu în ce măsură m-aş putea declara de acord cu cele stabilite atât acum cât şi data trecută, dar cu certitudine sunt de acord cu ideea că "femeia posedă o sensibilitate şi inteligenţă emoţională mult superioară bărbatului" - unul din argumentele afirmatorilor. Ei bine, pe baza acestor vorbe vreau astăzi, 8 martie 2008, să adresez câteva cuvinte dragelor "noastre" femei... Indiferent că este mamă sau bunică, profesoară sau secretară, femeia ştie când şi cum să acţioneze. Ştie să fie puternică, şi totodată blândă. Suferă mult, căci pe Venus sensibilitatea ţinea locul oxigenului din aer, dar niciodată nu se dă bătută atunci când vine vorba de cei dragi. Ştie să fie psihologul ideal şi omul de afaceri mult dorit în societate şi, oricât de mult ar durea-o burta sau capul, continuă să zâmbească, numai pentru a nu strica dispoziţia celorlalţi. Femeia este o comoară. Ce copil şi-ar dori mai curând o mamă decât un tată când, căzând de pe bicicletă îşi rănesc genunchiul şi, chiar dacă nu este mare lucru, mama îl ajută să se simtă iubit şi în centrul atenţiei, sau când răcit fiind, mama vine şi îl sprijină în vindecarea sa...
Pentru că şi eu am în jurul meu foarte multe femei ce m-ajută zilnic în formarea mea, vreau, cu sinceritate să le spun acestora că le mulţumesc pentru tot ce fac pentru mine şi... pentru simpla lor existenţă!
La mulţi ani!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...