marți, iunie 08, 2010

Final

Gata! S-a terminat. S-a dus. S-a... stins. Ce? Clasa a XI-a. A venit vacanţa (în ciuda faptului că alţii încă mai merg la şcoală)

(cei ce-mi frecventează blogul îşi amintesc de această numărătoare inversă în legătură cu care mă mai văitam şi aici.). În orice caz, pentru mine este over. Am avut un an ciudat dar pe care cu siguranţă mi-l voi aminti toată viaţa, indiferent de ce cale voi urma în final. Am făcut multe greşeli, am plătit pentru majoritatea, dar am avut şi o multitudine de lucruri de învăţat. M-am distrat. Am muncit. Am încercat.
Trebuie să mulţumesc acum tuturor profesorilor pentru răbdarea pe care au avut-o cu mine, fiindcă ştiu că am fost dificilă, de asemenea pentru fragmentele de înţelepciune pe care am putut să le prind din încercările dumnealor de a mi le oferi, pentru sfaturile mereu bune, pentru sprijin... şi pentru tot. Mai mult, mulţumiri de sfârşit de an colegilor care de voie de nevoie m-au suportat.
Păcat că sunt pe grabă că aş mai scrie multe...dar voi reveni probabil asupra subiectului.

Un comentariu:

Ana spunea...

aaawh
ain't that cuute?
uite maa,multumeste roliforp <--
sau faci asta ca si ei iti citesc blogul?:)) :>
:-$

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...