vineri, decembrie 25, 2009

Crăciunul

Câţi dintre voi mai ştiu ce reprezintă această sărbătoare? Ce faceţi de Crăciun? La ce vă gândiţi când ziceţi că este Crăciunul? Ce simţiţi?
... degeaba ne credem creştini. Degeaba ţinem sărbătoarea şi ascultăm mesajele colindelor, dacă nu le simţim în noi. Aproape nimeni nu mai ţine astăzi cont de bunătatea pe care ar trebui să o împărtăşim, bunătate ce vine din naşterea Domnului, a Lui în trei ipostaze diferite. Dar nimeni nu mai ştie, şi nimeni nu mai ţine cont de asta acum. Din păcate nici măcar eu nu am fost o bună creştină şi în loc de bucurie am împărţit lumii rele... ca în orice zi a existenţei mele. Nu înţelegeam, fiindca ţineam ochii închişi, dar aleg să îi deschid, să dau binecuvântarea mea şi să o primesc pe a celorlalţi, în numele pruncului născut.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...