miercuri, decembrie 02, 2009

Leapşă

Să-mi fie ruşine că procesez atât de greu. Am primit această leapşă de la Mircea şi, trebuie să recunosc, îmi este foarte greu să completez cerinţa, întrucât ... (FRATE) ... trebuie să mă limitez la 10 lucruri care mă trasnformă într-o ciudată sunt ciudate la mine.

Let's see...

1. Deşi sunt la profil uman (filologie bilingv) şi sunt naţionalistă, vreau să fac medicina şi să plec cât mai departe de ţară.

2. Vreau să mă mărit, să îmbătrânesc, să-mi trăiesc viaţa, să am o turmă de copii şi să mor. Nu neapărat în ordinea asta :)).

3. Nu îmi plac oamenii. Nici plantele. Nici animalele. Nici nimic. Ar trebui să mă mut într-o peşteră singură. Şi cu siguranţă aş muri de depresie.

4. Nu văd rostul întâlnirilor cu prietenii. Uneori nici cu familia. Şi cu toate astea din politeţe sunt mereu prezentă.

5. Uneori îmi este foarte greu să îmi găsesc cuvintele în limba română, având însă ideile în engleză ori (mai nou ultra ciudat) germană. Şi cu toate astea nu am un vocabular ieşit din comun în niciunul din cazuri.

6. Nu suport să vorbesc despre mine dar aproape mereu mă aflu în situaţia de a o face. Şi pe urmă îmi vine să mă dau cu capul de pereţi că iar am vorbit despre mine... uneori chiar în timp ce vorbesc simt o jenă cumplită.

7. Sunt obsedată de astrologie, paranormal, hipnoză, meditaţie, psihologie şi psihanaliză. Cu toate astea mă enervează cumplit horoscoapele şi cei care abuzează de cunoştinţele mele. Nu văd în asta o meserie ci o pasiune... deci prefer să mă manifest atunci când e plăcerea mea, nu când se trezeşte X că vrea să îi spun cum va arăta bărbatu-su.

8. Când joc jocuri sau conduc ori sunt foarte concentrată asupra unui eveniment flexibil, am tendinţa de a scoate limba sau a-mi încorda muşchii faciali în direcţia mişcării obiectului.

9. Mănânc smântână cu nemiluita, la fel carne şi tot ce are grăsime în cantităţi mari, fără pâine şi fără a mi se face rău. Ba dimpotrivă, mă simt mai bine. Cu pâine e oribil.

10. Deşi ştiu toate părerile despre al doilea război mondial şi bla bla bla... sunt un mare fan al personalităţii "Hitler" fără a mă considera antisemită ori nazistă. Pur şi simplu sunt fascinată de astrograma, viaţa, persoana şi ce reprezintă în istorie acest mare om. Plus... când văd un bărbat în costum (marină, armată, poliţie... nici nu contează) simt ... o imensă admiraţie. :X

Leapşa pleacă mai departe spre Radu.

4 comentarii:

Mircea spunea...

Deci ai avut o mare mare jena cand ai scris articolul asta despre tine:D

Grațiela spunea...

... :)) Asta e ironia... ca desi ma straduiesc sa incetez... nu pot! :))

Livia`` spunea...

Ne potrivim la punctul 8`:))Multi rad de mine cand vad cum ma manifest uneori`=))...si eu mananc gras si nu ma ingras...deloc`:))

Grațiela spunea...

=))) Si eu care credeam ca sunt singura care face asta.... si de care se rade pe tema asta :))...

>:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...