sâmbătă, iulie 04, 2009

Melancolie...

De pe la 6 jumate mă tot întreb ce să fac să omor timpul... Nu mai am somn dimineaţa... ci doar emoţii. Am ajuns să mă uit pe edu.ro de admitere şi bacalaureat. Sunt plictisită.
Iar trăiesc din amintiri şi mă hrănesc cu speranţe şchioape. Simt un sentiment tare plăcut în suflet... aşteptarea se apropie de sfârşit. Simt dimineaţa până în măduva oaselor, mă îmbată cu prospeţimea ei. Sper să-mi găsesc fericirea în acest apus şi să las în urmă serile mohorâte din trecut...

Mihaela Mihai - Habar n-ai tu

3 comentarii:

TiBi spunea...

si eu m=am trezit la 6. sunt racit si trebuia sa iau niste pastile. hei, be pozitive!

Iulia I. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulia I. spunea...

Trecutul ne tortureaza :|
Fii mai ... bine dispusa/vesela/ fara griji ...cum era [psihologie]?!Flegmatica ??
Nu mai stiu :"> :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...