vineri, septembrie 21, 2012

De pe aici...

A venit toamna... anotimpul meu preferat. După o vară lungă, controversată și fierbinte, mă pregătesc, pe ultima sută de metri, să mă întorc la cursuri. Am cam tras chiulul, ce-i drept, în ultima perioadă. Nu mi-a mai stat mintea la școală, dar mai am o săptămână să mă mobilizez și să o iau de la capăt. Un nou început. Un nou domeniu, o nouă experiență. Hahahaha...
Începusem să mă obișnuiesc cu statul acasă, plimbările lungi ori cititul. Cam asta am făcut în ultima vreme... acum sunt iau boboc. Sper să nu-mi fac un obicei din asta :)). Într-un fel sunt nerăbdătoare. Mi-e dor să am activitate, să fiu nevoită să-mi pun hamsterul la treabă și să gândesc, să mă trezesc dimineața pentru a ajunge la cursuri. Iaaai :)).


Later edit: Astăzi blogul meu aniversează 5 ani de existență! Ce-i drept, ultimul a fost mai șchiop, dar se ține bine :). La mulți ani bătrânului meu blog!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...