joi, septembrie 23, 2010

Patologic.

De vreo trei săptămâni am probleme serioase cu oboseala şi somnul. Sunt atât de obosită încât nici măcar să dorm nu mai pot. Sunt irascibilă din cauza asta, uşor de aţâţat. Nici nu îmi dau seama. Ba chiar îmi vine foarte greu să mă concentrez asupra anumitor lucruri. Am încercat lapte cald, ceaiuri, gimnastică seara cu fereastra deschisă şi nu m-am ales decât cu o răceală, o durere de cap şi mai mulţi nervi.

M-am îndrăgostit de melodia asta de ceva vreme. Oricum... sunt şi foarte ocupată ce-i drept, agitată şi ce e mai rău... complet dezinteresată de anumite lucruri destul de importante. Adica nu ştiu, nu chiar dezinteresată însă mă simt mai curând incompetentă, inaptă. Ia încep cu "de-abia aştept să se termine anul acesta şcolar"... deşi ştiu prea bine că va fi şi frumos şi urât, şi uşor şi greu. Deci nu e mare scofală, dar măcar mizez pe faptul că nu voi mai avea de luptat atât de mult cu reflexia fizică a unei dureri psihice. Mda. Asta e.
În fine, pauză. Vreau la mare. Vreau să pot să adorm; să adorm vreo două zile, să îmi încarc bateriile şi apoi să lenevesc... după care cred că îmi va fi şi mai imposibil să mă mobilizez, God damn it!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...