vineri, aprilie 02, 2010

Ouă

Aceasta este „Vinerea Mare”... teoretic ziua în care Iisus Hristos a fost răstignit. Zi de doliu pe care –la fel de teoretic- oamenii o ţin postind. Practic (pe de altă parte) este ziua în care mulţi dintre noi vopsim ouăle, faţa de masă, degetele şi gresia.
Ei bine, în fiecare an, vinerea seara, eram ajutorul tatei în bucătărie la vopsitul ouălor şi mai departe al lui şi mamei la gătit. Anul acesta, cum ai mei sunt foarte preocupaţi cu terminarea casei, eu am rămas pe post de maistru în apartament. Aşadar am vopsit ouăle singură (să mă aştept să sune în orice clipă să fac salată de boeuf sau ouă umplute?). A fost destul de distractiv. Aveam muzică... mă zbenguiam pe cât posibil fără a da ouăle pe jos :)) şi îmi imaginam tot felul de scenarii sinistre. Îmi amintesc din ceilalţi ani că era tare păcătoasă vopseaua de ouă: mă coloram eu mai mult decât oul. Anul acesta am avut baftă că am ales producătorul mai mult ca pamflet, după nume... pentru a nu mă simţi singură în bucătărie:


S-ar părea că a fost totuşi o alegere bună: nu am murdărit nici faţa de masă (prin ziar), nici mâinile, nici vasul în care am ţinut ouăle dar culoarea a prins bine acolo unde trebuia. Aşadar victorie:



După ce am stat vreo două ore cu mâinile pe ouă (=))), acum îmi admir opera. Hmm… deocamdată ţin cu Barcelona (asta ca să nu zic Steaua), am numai roş-albastre. Diseara continui cu a doua serie... verzi, albastre, roşi.

19 comentarii:

Mihail Simionescu spunea...

Arată bine, dacă e prima dată când faci asta.

Grațiela spunea...

Dude, nu fii atat de critic!:))... Tine si de oua [-(. Eu sunt multumita :D

Ana spunea...

niciodata nu mi'au placut ouale vopsite artificial...prea fake si comercial
era mai simplu daca le fierbeai in foi de ceapa :)))
dar deh...daca vroiai albastre..:))

Grațiela spunea...

E bine ca tu te intelegi bine cu ceapa. Eu nu vreau sa simt in jurul meu miros de asa ceva. Chiar si faptul ca trebuie pusa in ciorbe ma enerveaza.

bubu spunea...

aoleoooo!!! product placement!!!! ptiu vedeate-ar cna! :))

Grațiela spunea...

What color are your eggs, Bubu? =))

bubu spunea...

crem-ul lor natural, n-am vopsit inca :> :))

Grațiela spunea...

:))) That's sick dude

bubu spunea...

that's not sick @ all! nu stiam sa fie luna plina si azi, altfel nu-mi explic comportamentu tau "horny" [-(. You're reading way too much into it, si asta nu-i bine! :)) pacatoaso!

Grațiela spunea...

C'mooon... nu tre sa fie luna plina :))).
Ray William Johnson and South Park... together... don't have a good influence over my personality.

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Hihi, facem concurs de vopsit oua? :D Care la are mai frumoase :))

Galbene de ce nu faci? :| Alea's preferatele mele, sunt cele mai frumoase si mereu ies bine.

Tu le-ai vopsit cu Alex, eu cu Cosmin. De ce au toate au nume de baieti? :))

Grațiela spunea...

=)))))))))))))))))) LOL.
Acum am pus la foc a doua serie... urmeaza verzi <333... Galbene nu fac anul asta :( Am uitat sa cumpar. De fapt erau pe raft la Alex numai verzi, albastre si rosi :)))...

Evelyn spunea...

Gratiela, ma asteptam sa faci numai oua verzi:))

Grațiela spunea...

Nu am niciun ou verde :)). Anul trecut am facut multe... Nici macar in a doua serie nu am avut chef. Anul acesta ouale mele sunt rosi. Mah rog si cateva albastre.

Ana spunea...

cine v'a lovit ma la oua de le aveti asa de colorate?
=))
>:)
eu le am normale..adica rosii...bine nu's in fiecare zi asa...doar de pasti..dupaia isi recapata culoarea lor naturala(alea care mai raman nemancate)

Grațiela spunea...

Aha. Can I see your eggs? Pun pariu ca bagi vrajeala aici si nici macar n-ai.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♫ஐ♥GuillotineDreams♥ஐ♫Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ™ spunea...

:))si voi ati vopsit oo? woa ce colorate...ros`albastre..verzi aveti,k n`am inteles:)) am io dak vreti :>...da` chiar..de ce au toate nume de baieti? :-? si io tot cu cosmin :)) alex n`am gasit,asta e mai popular,s`a vandut repede:)))

Ana spunea...

bai ma dispera!
cele mai multe commenturi sunt la "Oua"
si c e mai interesant ca suntem majoritatea fete...
Gratzi..ai mai avut vreo publicatie cu atat de multe comentarii?:))

...hai k incep sa ma cred pe forum:))

Grațiela spunea...

Neah. Sub nicio forma :D. Oamenilor le plac ouale :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...