miercuri, aprilie 14, 2010

Concluzii

Făceam ceva mai devreme baie şi... în timp ce ascultam simfonia bulbucilor de şampon din păr am realizat un lucru: majoritatea tipilor pe care îi cunosc sunt născuţi noaptea, în timp ce tipele... ziua! :)) Nu e regulă, de exemplu mama a refuzat aparent să nască noaptea... ba mai mult, nici dimineaţa ori seara. Ne-a făcut pe toţi trei la prânz.
Şi mai târziu, când înjuram pentru a nu ştiu câta oară senzaţia extraordinară de şampon în ochi (asta că mami nu se îngrijeşte de mine să-mi ia Dalin - 23 fix btw), am mai ajuns la o concluzie... sunt prea mulţi Ioni şi prea multe Mării. Deja încep să am alergie la numele astea. În România toţi părinţii au fantezie grozavă. Ce e mai rău e că unii săracii nu au alte nume pe lângă astea.
Mda. Mai uşor pentru popa să-i pomenească, nu se crăceşte prea mult când citeşte cum face de fiecare dată la mine. Cred că uneori am fost şi sărită de pe listă numai de teama de a nu strâmba numele :)). Aşa am ajuns eu să mă semnez Teodora. Cum îi place popii.

Gata cu glumele astea. Nu-i amuzant. Ştiu.
Mă duc acum, ma pregătesc pentru botezul nepoatei mele: Leuştenia =)))).
I just kid my midget brother and his short buss names :))

5 comentarii:

Ana spunea...

can't see the main shit here...poate pt ca e 12 noaptea?

Mihai Vlad spunea...

Făceam ceva mai devreme baie şi..... cat te-ai schimbat... nu mai esti cum te stiam eu


btw, leustenia e un nume frumos... care ti-e problema???
and i'm not a midget you carrot!!!

Iulia I. spunea...

Eu as fi vrut sa ma numesc Ilona [nume maghiar parca :-?], dar se pare ca s-a ajuns la Iulia [ma rog, traducerea in romana a numelui unguresc, e bine si asa :)))]

Iulia I. spunea...

Te asteapta un premiu la mine pe blog.

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Pe mine ma cheama si Ioan si nascut seara, la 21. Bun asa! :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...