vineri, aprilie 30, 2010

Azi

Azi am avut o zi foarte plină şi extrem de obositoare. Ideile de bază se rotesc în jurul faptului că am parcurs distanţe mari pe jos, în timp record... am petrecut câteva ore în oraş cu frate-miu care mâine pleacă în Grecia şi cu Ana, am mai stat la o şuetă cu scumpa mea cumnăţică în timp ce aşteptam un delfin să naufragieze, mi-am văzut bărbatul la costum (ştiţi cum se zice, un bărbat se îmbracă de 3 ori la costul: la banchet, la nuntă şi la înmormântare... o dată l-am văzut... vreau să îl mai văd în al doilea caz. Pe al treilea nu am de gând să-l apuc), am fost să-mi dau testul psihologic, să-mi fac dosarul şi să încep oficial şcoala de şoferi (mwhaha), mi-a spart mama capu' (de fapt m-a dat cu aloe... că m-am umplut de coşuri :( şi nici nu sunt foarte stresată :-").



4 comentarii:

Ana spunea...

Nu mai esti pe naspa,ha?

And....Te urasc pt prima poza!!!

Ana spunea...

Si doi

Care e delfinul?:))
Didn't ge it

Ana spunea...

Si trei

...observ ca fasolea iti da inspiratie...ca a devenit eticheta

Grațiela spunea...

1: Sunt pe naspa. Mai pe naspa ca atunci cand e naspa.
2: Unul care ma cheama la 2 la el cand intra in dush si iese la 3 din dush
3: Mda. Observi cam tarziu.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...