luni, aprilie 12, 2010

Noapte bună!

De ce nu pot face şi eu un articol interesant?? Sunt obosită. Creierul meu funcţionează retrograd momentan. A intrat în perioada de graţie. Sunt atât de zob încât nici nu mai ştiu ce vroiam să fac - şi pun pariu că era ceva important ce nu implica scrisul pe blog.
Mi-e frig, am frisoare... şi asta de la oboseală probabil... şi de la somn. Nici să visez nu mai reuşesc. Mă blochez. Şi mâine e marţi 13. Superb. E 21:19... şi eu nu mai pot. Îmi fac ghiozdanul şi mă culc. Nu mai rezist mult trează. Am ajuns să lăcrimez de somn.
Noapte bună!

3 comentarii:

Mihail Simionescu spunea...

Somn ușor și odihnitor!

Mihai Vlad spunea...

ce poza ai nebuno

Ana spunea...

sexea :>

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...