joi, aprilie 08, 2010

Senzaţional

Mda. Au trecut sărbătorile. Eu am fost cam ocupată zilele astea (NFS, Warcraft :-" damn busy) aşa că nu am mai avut nimic interesant de scris. Aşa cum nici acum nu am. Viaţa-mi e frumoasă dar nu cred că are nimeni chef să vadă cum o petrec în mare măsură numai cu o singură persoană şi probabil că nici lucrurile amuzante nu mai sunt atât de... amuzante când sunt scrise. Aşa că... ce pot zice? Nimic. Încă mă mai gândesc. Am zis să nu las blogul să moară.
Ah da, Adina zicea despre maşinuţa mea de la NFS Porsche că arată ca maşina lui Batman :|. Heeey... de unde şi până unde?




Tu ce părere ai?

Ah, şi încă ceva. My beloved fiance gave me this song yesterday. I really find it naughty and nice. What do you think?

7 comentarii:

Ana spunea...

asa...si care e partea cu senzational?

doamne c nu va suport pe astia care va mutati cu totul in calculator...:))

Grațiela spunea...

Partea senzationala e c anu am nimic senzational.

Si da... sunt de acord.

Mihail Simionescu spunea...

Pfff...:))

Eu zic așa: ia-ți un NFS mai nou, ăsta e antic (extrem de antic), recomand NFS Underground 2, NFS Most Wanted, NFS Carbon sau NFS Shift.

Pe de altă parte, eu te sfătuiesc să lași naibii NFS-ul, că e un joc (la fel ca toate celelalte) care te îndobitocește (pe bune). Mai bine scrie în continuare, tâmpenii, lucruri serioase, orice... Mai bine așa decât NFS (părerea mea).

Grațiela spunea...

Inainte de asta trebuiue recomandat un calculator mai performant:)) si mai dispus sa fie incarcat cu jocuri... plus mai mult timp liber:))

Mihail Simionescu spunea...

Atunci lasă jocurile, că ești în stare de lucruri mult mai minunate, decât să te joci. ;)

Grațiela spunea...

Mda... fiecare om are momentele lui de ratacire :)).

Anonim spunea...

NFS porsche.....ooo,ce timpuri...fastnet ruled for that =)))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...