sâmbătă, aprilie 10, 2010

Ziua recunoştinţei

Pff... iar m-a luat pe nepregătite. Nu am idei, nu am inspiraţie, am numai gânduri de toate tipurile şi o durere (aparent nejustificată) de stomac. Mda. Cred că rămân la structura veche... deşi mi-aş fi dorit să revoluţionez puţin sistemul. Dar nu sunt în stare. Nu acum. Sorry.

Aşadar...
La mulţi ani:

Martie (după 10): Silviuţa, Alexandra, Adriana
Aprilie (so far): Vlad

Puţini. Puţini...

Mai departe mulţumiri speciale aceloraşi oameni ca în totdeauna, +,- câţiva

Adina care ca în fiecare lună este cap de listă... Am atât de puţină energie momentan încât nici nu ştiu ce să spun. Ştiu doar că luna asta nu a fost tocmai uşoară...aşa că-ţi mulţumesc că m-ai lăsat în pace atunci când am avut nevoie... şi nu uita că... e ceva! :))



Ana care e blondă :)). Luna asta am să-ţi mulţumesc pentru faptul că m-ai făcut să râd
de tineca de obicei. Sunt rea. Tu deja ştii prea bine totul. Nu e nevoie să-ţi explic.




Flory care aparent foloseşte aceleaşi strategii de învingere a crizei economice pe care le folosesc şi eu :)). Merci că treci în pauze pe la noi şi mai schimbi şi cu mine câte o vorbă când sunt prea plictisită să spun cuiva.



Gabi care luna asta, incredibil, nu m-a scos din pepeni. Merci că nu m-ai dezamăgit în anumite situaţii şi că eşti fratele simpatic de cândva.


Heliana care e simpatică. Daaa... ştiu. Sună dubios :)). Mulţam că mi-o mai iei pe Adina din cârcă from time to time.


Mike care deja îmi lipseşte mult. Mulţumesc că ai mai venit şi pe acasă, că mi-ai schimbat monitorul şi că eşti such a good brother.


Sana care în sfârşit îmi împărtăşeşte anumite senimente. Mulţumesc că eşti mereu acolo să îmi aminteşti de latura mea optimistă.


Silvia care e mereu numai zâmbet. Mulţumesc pentru tot ce faci şi ce zici, dar mai ales pentru ceea ce eşti.

Silviu care este un prieten devotat. Mulţumesc că mă laşi să te maltratez verbal :))).


Şi mulţumiri speciale tuturor celor ce îmi citesc, urmăresc şi comentează blogul, hi5-ul şi facebook-ul :))). Mulţumiri celor ce au avut grijă să nu mă deranjeze în timp ce pierdeam vremea şi... celor care au înţeles că nu-mi pasă de nimic... mai ales nu de ei.

11 comentarii:

Ana spunea...

sincer:
nu am mai ras niciodata mai mult =)) decat la poza aia cu Emil=))


Ah si multumesc pt ca m-ai votat:))

Grațiela spunea...

Spirits? :> =)))

Iulia I. spunea...

Eu nu m-as grabi sa sustin ceva ce nu stiu [sigur] daca e adevarat/ exista: de ce Alex S. e numit "balls" ?!
Daca nu are ?!! :|
=))))))))))

Grațiela spunea...

=)) see Ray William Johnson :)))

That's not his name, that's what he was thinking about.

Iulia I. spunea...

=))))) bine punctat

Mihai Vlad spunea...

Mike care deja îmi lipseşte mult. Mulţumesc că ai mai venit şi pe acasă, că mi-ai schimbat monitorul şi că eşti such a good brother


that's it?!?
am citit cu nerabdare prin tot cacatu asta, pus chiar si dupa gabi pentru "Mike care deja îmi lipseşte mult. Mulţumesc că ai mai venit şi pe acasă, că mi-ai schimbat monitorul şi că eşti such a good brother"...

balls=))

Mihai Vlad spunea...

Comentariul dvs. Genial a fost salvat.
Va dura câteva momente până când comentariul dvs. Genial va apărea pe site.

Grațiela spunea...

Haide maaa... am avut o zi proasta lipsita de inspiratie :(

Anonim spunea...

now,now mike...behave...

Anonim spunea...

was that MY birthday up there?

Grațiela spunea...

Indeed :) .... spun eu 4 ani mai tarziu :| OMG.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...