duminică, aprilie 18, 2010

2 în 1

Astăzi am avut o lecţie demonstrativă de oratorie (debate) în cadrul Liceului Energetic... în condiţiile în care această activitate este foarte promiţătoare şi chiar propusă pentru introducerea ca disciplină şcolară. Nu ar fi rău.
Ei bine, a fost şi doamna Mocanu (despre care orice debater serios cu siguranţă a auzit multe, şi pe care o întâlneşte cu siguranţă la fel de veselă şi binevoitoare la fiecare open în Bucureşti).
Weeelll... moţiunea noastră era ceva legat de obligativitatea introducerii uniformelor în licee. Eu am fost negator (deşi dacă ar fi să aleg...). În fine asta după ce două zile la rând am stat într-un proces continuu de ridare a feţei prin râs şi distracţie şi după numai 2 ore de somn (5 jumătate - 7 jumătate) şi nici nu cred că am adormit imediat. Deci acum, deşi nu mă ating de fel de alcool... mă simt ca după o beţie. Sunt în ultimul hal de obosită.
Nici nu mă pot pronunţa în legătură cu dezbaterea. Nu îmi amintesc mare lucru decât că iar am lovit puternic discursul Ştefaniei şi cel mai evident - că am vărsat paharul de apă al Iuliei pe toată masa şi pe foi în timpul unei argumentări a echipei adversare.
Mda. Fail. Memorabil. Mor de somn dar nu îmi permit să mă culc pentru că pe urmă când mă voi trezi voi fi tot obosită dar plus de asta morocănoasă şi cu mult chef de bâzâială fără motiv.


6 comentarii:

Ana spunea...

=))
o duci bine ma!!

Grațiela spunea...

De fapt o duc pe branci...

Iulia I. spunea...

De fapt ai varsat paharul in timpul balbaielii mele, dar apoi mi-am revenit. Aveam nevoie de briza proaspata din pahar =)))
Am fost [te citez] simpatice <33

Grațiela spunea...

Tu vorbeai?:|

Anonim spunea...

Pacat ca in Valcea debate-ul nu se practica la nivelul la care se practica in Moldova si chiar in Ardeal....e o atmosfera superba la competitiile de debate.

Grațiela spunea...

Nu poti compara un judet cu o regiune intreaga.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...