joi, aprilie 15, 2010

Am primit un premiu

Am mai primit şi acum ceva timp de la Mike un premiu asemătător... aşadar mă simt mândră de mine.
Trebuie să scriu despre acest premiu, să scriu de la cine l-am primit, să-l ofer altor bloggeri din lista mea, pe care trebuie să-i anunţ printr-un comentariu, apoi să scriu 10 lucruri care îmi plac şi care mă fac fericită in momentul de faţă.
Am primit acest premiu de la Iulia şi mai departe va merge la:

Mike
pentru că este cel mai genial frate cu putinţă. Şi e midget.

Ana reprezentând motivul pentru care mă trezesc în fiecare dimineaţă să merg la şcoală (fir-ar! Mai am 10 minute şi sună Ana la interfon. I have to move my lazy ass!!)

Livia pentru că scrie atât de profund domn'le şi se îndrăgosteşte de atâta timp zilnic de acelaşi om <33.

Mihail Simionescu... pentru că ne-am descoperit reciproc acum ceva timp şi de curând redescoperit.

Şi cele 10 lucruri care îmi plac sau mă fac fericită în momentul de faţă:
1. Am avut o zi chiar bună la şcoală.
2. Mă iubeşte.
3. Îl iubesc.
4. Gabi tocmai a venit să mă anunţe că e mâncarea gata.
5. Episod nou South Park.
6. Speranţa unei vieţi frumoase.
7. Mirosul de şniţel şi cartofi prăjiţi ce vine tentant din bucătărie.
8. Gândul că în curând mă voi apuca de şcoala de şoferi.
9. E ziua lui tati azi.
10. Mai am puţin şi scap de tot tărăboiul ăsta.

8 comentarii:

Ana spunea...

Ma simt onorata ca eu sunt motivul ...motivul pt care tu te trezesti..iti incepi ziua...viata..in fiecare zi...eu sunt accea care iti canta la 7 dim prin interfon...eu sunt pasarica pt care deschizi usa la apartament prima data in fiecare dimineata.

Atat,ha?!
:))
rad eu...dar rad tot de mine
>:P

Testicul Ion Alexandru spunea...

@ ana, tu esti pasarica pentru care eu as deschide si o sampanie nu numai usa

@ graty asa-i ca sunt genial?

cu cat gabi e mai enervant eu sunt mai genial

Grațiela spunea...

Pe tine cin' te-a scopit ma? :)))

Ana spunea...

=))))))

Livia`` spunea...

Oh...cat de cutaa esti !:x
Merci Gratzi,ma bucur ca apreciezi ce scriu...in schimb mie mi`ar placea sa pot scrie ca tine,absolut orice si despre absolut orice,doar ca de multe ori atunci cand ma apuc,imi pierd inspiratia`:))
Mi`am cam pierdut si indemanarea`:))



P.S:Ma bucur ca esti iubita si iubesti ! E mirobolant !:)

Grațiela spunea...

>:D< :X

Joc de nuanţe spunea...

la multi ani.

Grațiela spunea...

Danke :D >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...