miercuri, aprilie 21, 2010

For all those dickless assholes

I just found out that my mom is actually reading my blog. And she is even wise enough to use google translator to explore the hidden paths of my mind.
However, ceea despre ce vroiam să vorbesc azi nu are legătură nici cu acelea spuse mai sus şi nici cu ziua de azi în particular... ci cu un lucru general. Don't you just hate those mo'fo's who tease you and bully you all the time and act like total dickless assholes? Well... de 3 ani, de când sunt "licean(c)ă" păstrez în mine conservată o dorinţă malefică a de a transforma fundurile unor anumiţi indivizi în garaje. Sunt acei indivizi care se cred mari cuceritori, care de fapt sunt nişte frustraţi fiindcă în afară de paraşuta de pe trotuar pe care o plătesc şi care nu dă doi lei nici pe ei nici pe talentele de care dau dovadă... nicio altă fată normală, simţită şi cu sentimente nu şi-ar sufla mucii pe vreunul din ei.
Şi cum spuneam, aceşti indivizi dubioşi... pur şi simplu îşi merită o bătaie... dar nu aşa, un pumn, o palmă... ci o manifestare NATO :)) care să atragă zâmbetul şi satisfacţia tuturor celor câteva zeci (dacă nu chiar sute) de fete ce au fost agresate fizic/psihic/verbal de ei. Un fel de răzbunare...
Ei bine, acum am să trec la subiect. Pentru aceşti drăguţi, frustraţi de dimensiunea minusculă a... creierului şi de habitat (mamă curvă, tată beţiv), frate-miu m-a pus să port după mine un spray paralizant. Din păcate însă mi-e teamă să îl folosesc în spaţii închise şi pe stradă când bate vântul... aşa că nu este chiar atât de eficient. Apoi mi-a propus trucul cu bătaia. Dar mi-e teamă şi de această mişcare.
Într-un final mi-a venit o idee: electroşoc! Americancele poartă mereu câte un astfel de obiect cu ele pentru acei Johnny Bravo ce le racolează. Şi mi se pare corect!
Aşadar:

M-am îndrăgostit de acest Electroşoc 200.000V în valoare de 219 RON. Of. Crudă viaţă. Tocmai sunt în tratative financiare pentru şcoala de şoferi...dar tot nu mă las până ce nu îmi cumpăr acest dispozitiv de apărare.
Dacă aveţi în minte să îmi luaţi vreun cadou, de curând (aşa, de drag şi fără motiv) :)) acesta ar fi ideal. Sau un Audi A3.

3 comentarii:

Ana spunea...

go after them,girl!

Livia`` spunea...

Foarte tare articolul`:))

Tocmai ce am vazut "The bounty hunter"...e o scena in care Jenifer Aniston foloseste un dispozitiv de genul asta si chiar da roade`=))

Iti recomand filmul`:)))

Iulia I. spunea...

Hmmm... spray lacrimogen ?! :)))
M-a terminat faza cu NATO =)) tocmai vin de la o demonstratie a fortei armatei si am invatat sa trag cu o mitraliera, deci lasa-mi mie placerea asta ...sa le ingauresc c...REIERUL =))))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...