vineri, aprilie 23, 2010

La mulţi ani!

Astăzi este o zi mare: am dat teză la limba latină. Ah nu, nu asta... Azi foarte multă lume se îmbată şi cântă. Aşadar să trăiască toţi Georgeii şi toate Georgienele!!
Bunica!!
Dar mai sunt şi alţii... care astăzi îşi celebrează aniversarea. Aşadar... la mulţi ani Shakespeare! Ah, Cipi!
Şi mai e unul... unic şi de neatins ca valoare... frate-miu, care azi devine mai înţelept. 23 de flori duce în buchetul vieţii... 5 drepte şi alte 18 chinuite de mine. Pentru asta trebuie să zic "Să trăieşti mami! Felicitări că ai făcut un băiat ca el!"...
Well. N-am texte. Da mă, bine că eşti tu deştept :)) dar tot profit de ocazie să-ţi spun, dragul meu Mike, că nimic nu mă face mai fericită decât faptul că exişti şi că orice ar fi, necondiţionat... eşti fratele meu, mama mea, cea mai bună prietenă şi sfătuitorul meu. La mulţi ani frăţioare, te iubesc şi te aştept acasă!!


Powered By: VideoBuzz

4 comentarii:

Ana spunea...

hilarious=))

=))
would you be my mother,too? pleease?:))))

Grațiela spunea...

You already have your own mom... and an alcoholic dad :D

Livia`` spunea...

Happy birthday to them`!!:)

Mihai Vlad spunea...

thanks lil sis :D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...