marți, noiembrie 20, 2012

Hoinar

Tot spun de ceva timp că voi scrie... dar din păcate în ultima vreme sunt în continuă mișcare. Am prins iar viață, sunt iar cufundată în activități, ceea ce nu poate decât să mă bucure.
Astăzi mi-am făcut timp să dau o fugă până în capitală, la un eveniment select, ce avea să adune nume mari ale culturii române contemporane. Din motive subiective nu voi da mai multe detalii, dar voi spune doar atât: mi-am găsit vocația. Mi-am găsit locul: printre tinerii și veșnic tinerii academicieni, cercetători, scriitori... la patru ace și scoși parcă din cărțile de istorie ori din Ghidul Bunelor Maniere.

Un alt punct pe ordinea zilei este Patriarhia Română. Astăzi fiind sărbătoare mare - Sf. Grigorie Decapolitul ... urmată de Intrarea în Biserică a Maicii Domnului (mâine), mi-am făcut timp să ajung - de data aceasta fără grabă și în ritm propriu - la minunata Catedrală a Patriarhiei.
 Dincolo de relaxarea deosebită, reîncărcarea spirituală și revenirea la un timp de mult pierdut, am descoperit și ceea ce îmi spunea un om minunat cu o cultură extraordinară... și anume faptul că pe vremea Patriarhului Miron Cristea, când a fost pictată scena iadului de pe exteriorul Bisericii Patriarhale, diavolul a fost înfățișat având chipul lui Nae Ionescu...

 Hmmm... cam așa ceva. Domn'le, o aberație mai mare nu puteau face.

În altă ordine de idei, la intrarea în Biserică am fost întâmpinați de doi porumbei... ce stăteau strategic în dreptul Sfinților Împărați Constantin și Elena.








Și cam atât. Deja se lasă frigul peste București.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...