vineri, martie 05, 2021

Bucătăria mea? Să-ți spun FRANKE... mă iubește!

 Astăzi visez cu ochii deschiși la bucătării.

Iubesc să petrec timp în bucătărie. De fapt, dacă stau să mă gândesc bine, acesta este spațiul meu preferat din casă.

Sunt o gurmandă. Îmi place să mănânc aproape la fel de mult pe cât îmi place să gătesc și să fac curățenie.

De mult visez la un spațiu mare în care să mă pot desfășura în voie. O bucătărie proiectată inteligent și echipată pe măsură.

Astfel... de fiecare dată când închid ochii și îmi dau voie să visez la ceva mai mult decât ce am acum, simt - parcă - mirosul fripturii din cuptorul meu cochet.


Mereu mi-am dorit unul din acele cuptoare incorporabile Franke multicooking din gama Maris.

Designul elegant mă atrage ca un magnet... iar faptul că poate fi aliniat în coloană cu omologul său cu microunde, nu poate decât să mă încânte și mai tare. 

Cu programul exclusiv pâine, papilele gustative în salivează după coajă caldă... coaptă în cuptor... amestecat cât se poate de armonios cu esența savuroasă a puiului pus la gril.

Bucătăria mea luminoasă știe că îmi place să ofer iubire - căci pentru mine mâncarea este iubire - și mă susține în tot, ridicându-mi moralul prin echiparea sa nemaipomenită.

Și dacă tot vorbeam despre bucătăria mea ideală... aceea în care spațiul nu este o problemă... cu siguranță am în vedere și o insulă pe care am blatul de lucru și chiuveta Franke.



Mă și văd cum spăl și toc roșiile coapte, proaspăt culese din grădină, pentru a le pune în salată. 

Nici nu îmi pot imagina o garnitură mai bună! În plus, pe blat pot lăsa și piticii să își facă de cap în coca pentru gogoșile care sigur vor avea locul lor de cinste în burticile noastre.

Ce crede bucătăria mea ideală despre mine?

Simplu: nu crede... știe că sunt o bucătăreasă pe cinste și o familistă convinsă. Și mai mult decât atât știe că am gusturi bune.

De ce?

Pentru că fără să stau pe gânduri am ales cele mai bune electrocasnice: pe cele de la Franke, desigur!

:)

Material scris pentru Superblog 2021.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...