vineri, ianuarie 02, 2009

Gânduri

Poţi să râzi, să iubeşti... doar o dată-i Crăciunul!

Sunt foarte bine dispusă şi chiar... mă surprinde! Parcă nu mai simt răutatea oamenilor şi... a vremurilor pe care le trăim, parcă uit că există pete negre în societate, uit că există orice. Am visat azinoapte că pe gene mi se aşternea un fulg de nea şi apoi vedeam cum văzduhul se umplea încet de zâne albe de gheaţă... abia acum "am chef" de sărbători. Pentru a nu ştiu câta oară îmi repet că vreau zăpadă, vreau să mă dau cu sania. Mi-e dor de copilărie, acea parte a copilăriei pe care am lăsat-o în urmă - ireversibil!



Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...