luni, ianuarie 05, 2009

Şi noi putem sprijini economia românească!

Am primit acum vreo două săptămâni un mail de la tata în care mă înştiinţa în legătură cu importanţa cumpărării produselor româneşti. Într-o perioadă ca aceasta, de criză economică mondială (despre care probabil că acum nu putem spune foarte multe, însă în curând ne va izbi şi pe noi serios), fiecare produs asigură salariul, deci implicit locul de muncă al unui om. Trebuie să ne susţinem economia naţională, sprijinid consumul produselor autentice. Nu e vorba de cumpărarea daciilor, dacă avem bani de BMW ci chiar fiecare produs, câtuşi de mic, aparent nesemnificativ, poate îmbunăţi situaţia. 

Dacă am sta în magazine să căutăm pe etichete, unde sunt produse, cred că am înnebuni, aşa că... e bine de ştiut că acestea se identifică foarte uşor după codul de bare. Prefixul este fie codul ISO al ţării respective, fie prefixul EAN (codul european de articol). Adică, tot ce începe cu 594 sau cu 642 e sută la sută românesc. 

În cazul acesta, de ce să nu sprijinim şi noi economia ţării? E oare chiar atât de greu? Preşedintele ţării a început deja să pună în practică aceasta. E rândul nostru...

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...