duminică, martie 22, 2009

Femei, femei...


După masă, cum aveam burta plină, zero inspiraţie şi totuşi chef să fac ceva, m-am gândit să arunc o privire în propria-mi bibliotecă (d'oh!) să văd ce ar putea să mă captiveze măcar vreo jumătate de oră. În fine, din întâmplare am dat peste o carte care nici nu ştiu cum a ajuns acolo (probabil e a mamei) dar care e de psihologie (aşa că nu mă deranjează), ce m-a fascinat prin titlul său: "Farmec feminin" de Pavel Coruţ. 

Normal, am fost curioasă aşa că am răsfoit-o. M-a dus mult cu gândul la o altă carte pe care o deschid des, din a mea bibliotecă miniaturală de specialitate: "Bărbaţii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus" - Dr. John Gray. 

Revenind, am descoperit titluri de capitole şi subcapitole precum: "Apăraţi-vă buna dispoziţie!", "Însănătoşiţi-vă sufletul copilăriei şi adolescenţei!", "Distrugeţi negativismul din creiere!", "Nu putem trăi fără sentimente", "Stăpâniţi-vă exploziile sentimentale" ş.a. 

Din ce am citit, pare foarte interesantă. Sunt curioasă dacă voi rămâne cu aceeaşi părere şi după o lectură aprofundată.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa ne spui ...la sfarsit!

Grațiela spunea...

Am terminat-o de citit. Este intr-adevar o carte draguta... hraneste egoul feminin... si e draguta de citit si pentru barbati desi are anumite pasaje in care se pierde din "suspans" si devine putin ridicola.

Per total de bine. V-o recomand! :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...