sâmbătă, martie 07, 2009

Vis împlinit!

Când am fost în clasa a VIIIa la Arad, la Olimpiada Naţională de Ştiinţe Socio-Umane, disciplina Cultură Civică, tot sub îndrumarea domnului profesor Luca Adrian, mi-am propus ca în clasa a Xa să revin la această olimpiadă, însă la Psihologie. A fost visul meu.
Acum, sunt a Xa. Am mintea vraişte, însă am reuşit. Emoţii cât cuprinde, cuvinte amestecate şi 15 pagini de... psihologie! Şi am uitat să exemplific :(. Mai contează? Mi-am îndeplinit visul!
Felicitări Tibi pentru logică şi Mircea - sociologie! În acelaşi tren spre... naţională! Supremaţia CNMB anul acesta. A fost greu dar a meritat tot efortul!

Mulţumiri speciale domnului profesor pentru toată răbdarea şi grija, pentru că toţi trei suntem elevii dumnealui! Meritul vă aparţine pe deplin!


Nr. crt Numele si prenumele  Unitatea şcolară Nota
1 VLAD GRAŢIELA TEODORA  Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân Râmnicu-Vâlcea 9,25
2 ANDRONIE MELINA Colegiul Naţional Gib Mihăescu Drăgăşani 8,5
3 MORĂRESCU ADINA LOREDANA  Colegiul Naţional Alexandru Lahovari Râmnicu-Vâlcea 8,25
4 STĂNILĂ SORINA ELENA  Colegiul Naţional Matei Basarab Râmnicu-Vâlcea 8,25
5 CATANĂ MIHAELA CRISTIANA  Colegiul Naţional Gib Mihăescu Drăgăşani 8,05
6 GORUN FLORINA  Colegiul Economic Râmnicu-Vâlcea 8
7 MÎNDRA ANA  Colegiul Naţional Alexandru Lahovari Râmnicu-Vâlcea 7,55
8 PURCĂRESCU VLADIMIR  Colegiul Naţional Alexandru Lahovari Râmnicu-Vâlcea 7,5
9 GRECU ELENA MIHAELA  GrupŞcolarEconomicAdministrativ şi de Servicii Călimăneşti7
10 VINEREANU VLAD ION  Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân Râmnicu-Vâlcea 7
11 SPIRIDON ELENA RALUCA  Colegiul Naţional Matei Basarab Râmnicu-Vâlcea 6,75
12 DIŢĂ CĂTĂLINA ALEXANDRA  Colegiul Naţional Matei Basarab Râmnicu-Vâlcea 6,5
13 POENARIU SABIN IOAN  Colegiul Naţional Matei Basarab Râmnicu-Vâlcea 6,5

12 comentarii:

allé spunea...

Felicitari!
îmi pare rău că eu nu m-am calificat... ne-am fi întâlnit! :)

Grațiela spunea...

Eh, exista anul urmator;)

nu te dezamagi!

felicitari si tie!

Anonim spunea...

Felicitari!

Grațiela spunea...

Multumesc!!

PlasticFantastic spunea...

Ţi-am zis să nu-ţi faci griji, că emoţiile tale sunt constructive şi că o să te califici!

Am avut dreptate!

Felicitări!

>:D<

Grațiela spunea...

:">... Eh, am depasit optimul motivational si d-asta imi faceam griji. De fel cand scriu mult, cand invat mult si cand imi doresc ceva cu adevarat.. o dau in bara... D-asta ma temeam, ca mi-am dorit cu adevarat. :D Dar s-ar parea ca nu e lege :">

Multumesc >:D<

Andi spunea...

Felicitari Gratiela :*

Mult noroc la nationala:>


locul 1 nu`i asa?

Anonim spunea...

Felicitari si bafta la nationala! :)

Grațiela spunea...

Multumesc tuturor...

Sa fie!! >:D<

Anonim spunea...

felicitari...eu din pacate nu am ajuns la nicio nationala (well am participat doar la engleza...iar la eseuri e relativ :)) orice poate interpreta oricum)....dar bravooooo.....bravo

Grațiela spunea...

Multumesc!! >:D<

Anonim spunea...

bravo, bravo. :) f bine. Mircea cel Batran vs. Lahovari > gratiela wins!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...