vineri, martie 27, 2009

Tot prin psihologie...


Încerc pentru a nu ştiu câta oară să învăţ marţiana. De data aceasta sunt mai motivată ca niciodată, citesc cu mai multă atenţie fiecare cuvânt şi încerc să mă conformez. E foarte plăcut rezultatul... e plăcut să renunţi la orgolii şi la principii de dragul celuilalt. Niciodată nu m-am simţit atât de bine făcând lucrurile altfel de cum eram obişnuită, după metodele altcuiva.

Deja după prima încercare [de punere în practică pe el] am mai primit nişte puncte. Hmm... Am mai vorbit şi cu alte ocazii despre cartea mea preferată: "Bărbaţii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus" a doctorului John Gray. Am avut atâtea încercări eşuate în trecut... credeam că e de vină cartea sau poate că nu m-am ţinut eu de regim, dar poate era greşit ales specimenul marţian. O multitudine de variante eşuate... pe acelaşi om. Acum nici nu-mi vine să cred cât de bine se aplică. Poate m-am mai maturizat şi eu, poate chiar îmi doresc înţelegere deplină şi poate că subiectul, fără ca măcar să ştie, cooperează. La urma urmei, numai când există dragoste adevărată şi... reciprocă, se poate practica.

Ce m-aş face eu dacă nu ar fi tata care să mă încurajeze mereu să procedez corect? - mulţumesc pentru că m-ai determinat să mai încerc încă o dată!

Sfat pentru cei cărora le place stabilitatea, liniştea şi acel "forever" dar se tem de el... citiţi cartea!

Renunţă la "poate că" :))).

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...