Am promis că revin și totuși nu am făcut-o. Am fost mult prea prinsă cu nimicurile mele cotidiene încât am uitat complet de vechiul meu umăr de plâns.
Și uite cum ajung eu să scriu... fiind încă o dată surprinsă de ceva. De data aceasta este vorba despre ebay. Sunt câteva luni bune de când achiziționez online, de la chinezi, tot felul de mărunțișuri, contra unor sume modice. Uneori se întâmplă să vină la timp, alteori nu. De cele mai multe ori vânzătorii sunt serioși, dar există și situații în care dau de țepari cu diplomă. Ideea e că până acum tot ce ținea de vreun posibil blocaj comunicațional aparținea strict uneia din părți: adică strict mie sau vânzătorului.
Ei bine, de această dată a intervenit o nouă variabilă în ecuație:
Încercând să verific un produs achiziționat în urmă cu mai mult de 60 zile (perioada maximă de așteptare pentru livrare), dar care nu a ajuns nici până acum, am primit eroarea de mai sus. Eu nu pot vedea un produs pe care înainte l-am văzut și pentru care am scos din buzunar deja o sumă de bani... iar asta numai fiindcă, ce să-ți povestesc, așa aș fi protejată de potențiale pericole, etc etc etc. Cică țara mea ar fi de vină și legislația aferentă. Păi și dacă e așa, atunci de ce nu am fost eu protejată înainte să achiziționez produsul? De ce nu mai am voie nici măcar să văd pe ce am dat banii? E oare firesc? Nu era mai bine să mi se restricționeze posibilitatea de a achiziționa dacă tot contravine legilor, așa cum se întâmplă în alte cazuri?
Am mai primit țepe, nu e prima dată, dar să mi-o facă tocmai prietenul meu de nădejde, nu mă așteptam.
Și uite așa m-am supărat... și renunț la un hobby. Am mai rămas cu unul: chestionarele online. Din păcate tot mai multe sunt scrise atât de prost, folosesc un limbaj atât de metalic încât nici autorii nu știu ce răspunsuri vor să primească. Voi scrie într-un articol viitor despre importanța stăpânirii limbii în cercetare (și nu numai: Marketing, PR...).
Dar până una alta mă întreb... să fie țeapă sau să fie mai rău: cenzură?
Și uite cum ajung eu să scriu... fiind încă o dată surprinsă de ceva. De data aceasta este vorba despre ebay. Sunt câteva luni bune de când achiziționez online, de la chinezi, tot felul de mărunțișuri, contra unor sume modice. Uneori se întâmplă să vină la timp, alteori nu. De cele mai multe ori vânzătorii sunt serioși, dar există și situații în care dau de țepari cu diplomă. Ideea e că până acum tot ce ținea de vreun posibil blocaj comunicațional aparținea strict uneia din părți: adică strict mie sau vânzătorului.
Ei bine, de această dată a intervenit o nouă variabilă în ecuație:
Încercând să verific un produs achiziționat în urmă cu mai mult de 60 zile (perioada maximă de așteptare pentru livrare), dar care nu a ajuns nici până acum, am primit eroarea de mai sus. Eu nu pot vedea un produs pe care înainte l-am văzut și pentru care am scos din buzunar deja o sumă de bani... iar asta numai fiindcă, ce să-ți povestesc, așa aș fi protejată de potențiale pericole, etc etc etc. Cică țara mea ar fi de vină și legislația aferentă. Păi și dacă e așa, atunci de ce nu am fost eu protejată înainte să achiziționez produsul? De ce nu mai am voie nici măcar să văd pe ce am dat banii? E oare firesc? Nu era mai bine să mi se restricționeze posibilitatea de a achiziționa dacă tot contravine legilor, așa cum se întâmplă în alte cazuri?
Am mai primit țepe, nu e prima dată, dar să mi-o facă tocmai prietenul meu de nădejde, nu mă așteptam.
Și uite așa m-am supărat... și renunț la un hobby. Am mai rămas cu unul: chestionarele online. Din păcate tot mai multe sunt scrise atât de prost, folosesc un limbaj atât de metalic încât nici autorii nu știu ce răspunsuri vor să primească. Voi scrie într-un articol viitor despre importanța stăpânirii limbii în cercetare (și nu numai: Marketing, PR...).
Dar până una alta mă întreb... să fie țeapă sau să fie mai rău: cenzură?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu