marți, noiembrie 21, 2017

Faptele ne definesc

Nu este zi în care să nu am cel puțin un lucru pe care să vreau să îl fac public... și cu toate astea, cu greu găsesc un moment să mai înregistrez în această „mare carte a timpului” ceva.

Totuși, de vreo săptămână, fără voia mea, am descoperit ceva ce m-a întristat și continuă să mă întristeze: primim exact respectul pe care ni-l revendicăm. Și de data aceasta am să mă refer strict la noi, ca entitate națională.
În ultimul timp am avut ocazia de a circula destul de mult pe diverse drumuri de interes național și internațional din România... și, nu știu cum se face că de fiecare dată am avut neplăcuta ocazie de a mă afla în spatele câte unui etnic european care să trezească în mine cele mai întunecate gânduri. Pe unii din ei am apucat să îi fotografiez, pe alții nu. Sigur, niciodată în flagrant, căci nu obișnuiesc să stau cu telefonul în mână la volan (și uite, totuși... că am făcut-o!)

Mă supără oricine aruncă gunoaie pe jos... și se pare că am greșit când am închis ochii pentru chiștoace de țigară și șervețele... căci de la acest „gest minor” s-a ajuns să fiu martor când un individ a aruncat, ÎN MERS, LA NESIMȚIRE,  în centrul orașului Călimănești, un înălțător AUTO spart. Pentru cine nu știe, acela nu este un obiect foarte ușor sau comod, mai ales dacă te lovește de la o viteză de 60km/h, Individul care s-a dispensat de el pe stradă s-a purtat cu indiferență la semnalele mele vizuale și sonore. Pentru el, se pare, acțiunea era normală și, probabil, obișnuită.

Numerele mașinii erau de Germania... dar mă îndoiesc tare că era condusă de un neamț.

Într-o altă zi, mi-a fost dat să văd un vâlcean care arunca pe geam o pungă plină cu gunoaie... Desigur că ele s-au împrăștiat atât pe trotuar, cât și pe drum.
Îmi este rușine cu astfel de oameni... și, deși în general nu sunt atentă și nici nu acord importanță acțiunilor celorlalți și sunt chiar pacifistă... când vine vorba despre astfel de lucruri care mă afectează direct, nu pot să tac (căci nu suport ca domeniul public să fie vandalizat, cu atât mai mult cu cât aceasta este POLUARE care... DA, mă afectează și pe mine!).

Aș propune ca, așa cum există platforma Ai parcat ca un bou... să existe și o platformă unde să fie semnalate neregulile de acest gen, de pe drumurile publice.

Tu ce părere ai? Greșesc?

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...