duminică, aprilie 13, 2008

Prietenia

Prietenia este elementul ce face viaţa mai frumoasă. Fără ea, ne-am învârti într-un cerc de minciuni la nesfârşit, neînţelegând ce înseamnă cu adevărat viaţa.
Cu fiecare prieten adevărat pe care îl am, viaţa mea este mai colorată... motiv pentru care am ales să fac această mică dedicaţie - surpriză!
Sper ca pe viitor să pot umple youtube-ul de prietene...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...