luni, aprilie 07, 2008

Zi cu ghinion!

Să înţeleg că nu s-a bucurat nimeni sincer pentru mine! La ce zi aiurea am avut... mă abţin de la anumite comentarii şi priviri şi sar la mingea în ochi de la ora de sport, la tamponarea cu acel calorifer, mingea-n cap, căzătura în mână urmată de o serie de zgârieturi şi, nu în ultimul rând năzbâtia de pe coridor (de menţionat că tocmai se spălase pe jos) când am alunecat şi de la etajul 2 până la 1 m-am dus într-un mod nu tocmai creştinesc, urmată de lovitura de pe stradă...

Acum stau şi-mi alin durerea... mi-aş dori să pot ţipa, să pot sparge ceva sau... să pot plânge dar... nu pot! Pur şi simplu am rămas fără expresie deşi mă doare!

3 comentarii:

C M spunea...

Cum nu s-a bucurat nimeni pentru tine? Poate...nu te-ai uitat suficient in jurul tau!!! Eu, te felicit sincer..si tine-o tot asa!!

C M spunea...

Stii tu...uneori viata e tare ciudata! Dar continua sa muncesti si...toate se vor rezolva!!

Grațiela spunea...

Ehh.. nu compensează invidia altora :D şo sunt conştientă de asta..

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...