marți, iulie 01, 2008

Luna iulie - început promiţător

Mi-am propus ca primul articol pe luna iulie să cuprindă exact aspectele astrale ale zilei (1 iulie) şi câteva generalităţi cu privire la această lună, pe parcurs. În primul rând, ne aflăm în zodia racului astfel Soarele se află în peregrinare în Rac (în casa a IV-a a legăturilor natale, realizând tranzit în casa a V-a a dragostei) în conjuncţie cu Venus. Luna (casa a III- a comunicării) în peregrinare - Gemeni, conjuncţie cu Mercur, Mercur - domiciliu în Gemeni, cuadratură cu Uranus şi Trigon cu Neptun - favorizează comunicarea şi libertatea de exprimare. În 11 iulie intră în Rac, iar în 26 iulie trece în Leu. Prima parte a lunii este caracterizată de succese pe plan intelectual. Venus (casa a V-a) - peregrinare în rac, opoziţie cu Jupiter şi trigon cu Uranus, aduce influenţe pozitive în relaţiile sentimentale, până la data de 13 iulie când se mută în Leu avantajând certurile şi neînţelegerile. Marte (casa a VI-a a sănătăţii) se află în trigonocraţie în Leu - stabilindu-se domiciliu în Fecioară. Acest aspect încurajează stările de pesimism şi depresie, suspiciunile. Marte se găseşte în conjuncţie cu Saturn, trigon cu Pluton şi opoziţie cu Neptun. Jupiter - cădere în Capricorn, casa a XI-a (a prieteniei), în sextil cu Uranus. Saturn - trigonocraţie Fecioară, trigon cu Pluton.

Aş scrie mai multe dar deja mă dor ochii. Toată ziua am lucrat şi interpretat hărţile astrale ale celor apropiaţi. Dacă va mai apărea vreun aspect important, mai mult ca sigur îl voi posta, deşi luna aceasta prezic o absenţă grosolană de pe blog...

(Interpretări pe baza astrogramei zilei de 1 iulie)

Un comentariu:

Ana Luiza spunea...

Mersi pentru toate informatiile despre zodii pe care mi le daai mereu >:D< Arigato:*

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...