vineri, iulie 04, 2008

Gânduri...

...la 9 dimineaţa, dintr-un trup de Zombie. Mi-au înviat acum în ajun de bucurie atâtea amintiri, mai mult sau mai puţin frumoase... Mi-aş dori să pot controla totul, să fug de permanenta mea fobie legată de autoritatea altora asupra mea, mi-e frică să nu sar câte două trepte mai jos... vreau să urc spre viaţă dar să cobor greşeala, cu fiecare secundă să fiu tot mai departe de altceva decât bine. Simt că îmi lipseşte ceva, deşi aparent am totul. Vreau mai mult decât atât... vreau imposibilul! De-aş putea doar să-mi topesc mintea şi să-mi îngheţ inima... Aş vrea să nu mă mai gândesc la fiecare lumină ce mi-a ghidat paşii prin întuneric şi să mă ascund printre stele, acolo unde mi-e locul!


PS: Nu vă instalaţi toate programele inutile în calculator că vi-l umpleţi de viruşi, ajungând să bateţi câmpii ca mine...

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...