joi, iulie 10, 2008

Mai dau si eu din cand in cand...



... pe acasa. Scuzati lipsa diacriticelor, din pacate nu am de unde sa le iau. In fine, zilele acestea au fost destul de volburoase pentru mine si se anunta vremuri mai incarcate. Actiune frate! \:D/ However, sambata (5 iulie) am fost la Comanca la "un gratar" - aka Private Party :D. Duminica am plecat la Olanesti, la Adina, urmand sa revin acasa ieri pentru ca astazi sa plec la Cluj. Din motive de sanatate plecarea mea s-a amanat pentru maine. De acolo... sa ma tot plimb in toata tara... poveste lunga, dar voi aduce amanunte dupa ce ma intorc.

PS: La multi ani mami! :*

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...