vineri, iulie 25, 2008

Back home!

M-am întors acasă... acum 20 minute. Nu ştiu dacă mă bucur cu adevărat că am revenit, defapt chiar caut motive să nu fiu tristă că vacanţa mea a cam luat sfârşit. Am plecat pe 11 m-am întors două săptămâni mai târziu, cu o mulţime de gânduri şi amintiri. Două săptămâni de plimbari, de aer curat, de munte! Anul acesta datorită murdăriei şi temperaturilor ce ne întâmpină de fiecare dată la mare, am renunţat la autostrada Soarelui, întorcându-ne la 90 grade, în favoarea munţilor. Astfel drumul celor două săptămâni străbate tot ce este mai frumos în Cluj, Târgu Mureş, Băile Sovata, Lacul Roşu, Piatra Neamţ, Bacău, Iaşi, Suceava, Gura Humorului, Vatra Dornei, Bistriţa. Desigur, nu am zburat până în aceste localităţi, aşadar am admirat şi alte oraşe şi peisaje superbe, dar mai mult din maşină, motiv pentru care nu le-am precizat.
Cel mai mult timp am petrecut în judeţul Suceava deoarece am rezervat câteva zile numai superbelor Mânăstiri din judeţ, ridicare de Ştefan cel Mare şi Sfânt: Voroneţ, Humor, Moldoviţa, Suceviţa, Putna, cea mai veche biserică de lemn din Europa: Dragoş Vodă, Bogdana, Pătrăuţi, Dragomirna (pe care o mai vizitasem şi pe 5 aprilie cu ocazia Concursului "Mihail Sebastian") şi, pentru a încheia vizitele am trecut la cetatea de scaun a lui Ştefan cel Mare, pe care am pus ochii încă din aprilie când am mai avut tangenţe cu Suceava.
Mă bucur că vremea a fost frumoasă, distracţia în toi, benzina pe măsură, şoferii (tati şi Mike) înţelegători :)), 2000 km la bord, fiecare hotel mai odihnitor ca precedentul (poate şi pentru că direct proporţională cu distanţa parcursă, era oboseala), peisajele de vis... ce să mai! România e o ţară frumoasă, chiar şi aşa locuită cum e ea!

PS: Revin mâine cu poze că acum sunt frântă.

2 comentarii:

SCOALA GALANESTI spunea...

uh, ai ajuns si prin Radauti ... :)

Grațiela spunea...

Intr-adevar... si am ramas cu un gust foarte bun de acolo... la propriu! Ciorba radauteana mi s-a parut a fi cea mai buna ciorba pe care am mancat-o vreodata... si sincer sunt destul de pretentioasa :))! :lol:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...