joi, februarie 12, 2009

Leapşa

Iulia mi-a dat astăzi, mai departe, leapşa. Povestea începe cam aşa:
Sunteţi pe balcon şi ninge cu fulgi mari şi foarte deşi; totul dispare sub perdeaua de fulgi ce se rotesc nebuni ... ritmul lor hipnotic vă induce o stare letargică şi mii de gânduri vă invadează mintea.
Care sunt primele 5 gânduri ce va vin in minte acum?
Ale mele sunt cam astea:
1. Mă mănâncă umărul
2. De ce trebuie eu să nu am voie să ies din casă când aş putea să mă prind cu el în hora fulgilor...
3. Vreau un pahar cu lapte
4. O să se fleoşcăie şi să vezi atunci noroi... :>
5. Unde eşti tu vară ca să anihilezi vremea asta de soare cu pălărie (RA - mitologie soare, HAT - engleză, pălărie)

Îl provoc mai departe la leapşă pe Dany

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

Bai deci imi place ultimul tau gand =))

Ana Luiza spunea...

Paharu cu lapte!!!:X:X

Grațiela spunea...

A plecat frate-miu :(( pe cine ami trimit eu dupa lapte?:((

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...