joi, februarie 19, 2009

Trecut

Hmm... Zilele astea am fost foarte aproape de trecutul meu, de lucrurile frumoase din el, de oamenii de atunci. Am primit pozele mult aşteptate cu el de când era mic mic. Adorabil. Sunt moartă după copiii mici. În fine, am depănat amintiri, am cerut imagini cu mine din aceeaşi perioadă, am fost contactată de prieteni vechi etc. Deci, o saptămână a amintirilor.
Astăzi am reluat legătura cu un prieten vechi care a constatat că m-am schimbat (în bine, zice... acum... nu îmi dă ocazia să fiu modestă). Nu mai port şapcă, nu mai urăsc băieţii, nu mai plătesc fetele (aveţi grijă ce înţelegeţi :lol:), nu mai scot limba la orice (:P) and else, dar... nu am fost la olimpiadă la mate! Păcat.
Hmmm... ce vremuri. Dau iar în melancolie blegoasă... Acum, să fiu puţin off topic, vreau să recomand şi eu cititorilor mei un site foarte interesant, fiindcă ştiu că mulţi dintre voi sunteţi pasionaţi de fotografie. Aici aveţi ocazia să fiţi şi premiaţi. Pentru cititoare mai am o surpriză aici.
Site-ul acesta este la început de drum, dar cunoscându-l pe resposabil, pot garanta că va intra în scurt timp în top!



Eh, eu sunt mai mare decât e el (dreapta) dar nu am găsit nimic interesant prin calculator :"> :)).

12 comentarii:

Anonim spunea...

melancolia nu e niciodata blegoasa :)
frumoase amintiri!

Grațiela spunea...

:)) Multumesc!

Anonim spunea...

pai melancolie intotdeauna e bine venita, la mine vine doar la apus de soare vara sau pe timp ploios, toamna/iarna! :P

Grațiela spunea...

:))) Adica mai tot timpul? Primavara nu... atunci e... astenie? :))

Daniel spunea...

Melancolia face parte din viata omului si nu trebuie niciodata evitata sa stii. Iar cat despre poze ... unde,cand si ce cantai tu acolo:) ?

Adina spunea...

Tu inca mai ai poza aia,nu?:))

Grațiela spunea...

@Daniel, e poza din clasa a IVa cred, inceputul carierei mele muzicale [care a luat sfarsit in clasa a VIIa cand m-am plictisit de prea multe aparitii la TV :))]. Muzica dance - ca tot se purta pe vremea aceea... aveam repertoriul meu. Poveste lunga si frumoasa...pana devine plictisitoare :D

@Adina, rar sterg poze, sigur nu cu mine. Iar daca te referi la poza cu Cristi... O ADOR! Cred ca o sa mi-o pun in portofel, e geniala :X

Adina spunea...

Da...Dar imi stergi faţa suparată:))

Iulia I. spunea...

Si tu urai baietii :)) ?!
Poza [in care presupun ca tu canti-ce mod jalnic de a evita cacofonia :))] e adorabila :x
Si in a doua [cu bebele micut] tot tu esti :o3?

Grațiela spunea...

Da, ii uram din inima... acum nu mai discriminez, I hate anyone. :))

Nu, in a doua poza nu sunt eu, nu am fost niciodata blonda... :)) E Cristi... ador poza aia...

Iulia I. spunea...

E adorabila poza 8-> [iti dai seama ca asta e dubios avand in vedere ca declaratia vine de la cineva care uraste copiii :))]

Grațiela spunea...

Cum poti sa urasti copiii???? :O o.O Eu ii ador pe micuti... pur si simplu :X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...