joi, iulie 29, 2010

Am permis!

Uite că nu mă aşteptam chiar din prima să am ceva de scris, dar s-a întâmplat. Luni am trecut şi proba practică a examenului de conducere şi astăzi deja... mi-a venit permisul! Am condus zilele trecute cu dovada însă nu este acelaşi lucru. Acum am chiar permis! Mwhahaha...

Când am dat examenul am văzut cam cum va arăta... şi am fost foarte şocată de cât de bine arătam în poză. Acum după ce l-am văzut "pe viu"... m-am răzgândit:)). Într-adevăr, nu sunt fotogenică, mai ales nu în poze gen buletin/paşaport etc, adică în acelea oficiale.
Bla.
Oricum, fericire mare. Păcat că acum sunt zilele Vâlcii şi rămân în oraş - câteva zile nu mai am ocazia să conduc. Începuse să-mi placă, chiar pe tancul lui tata :)), păi da, Passat, nu Logan :)).
Glumesc, îmi place Loganul, păcat că e din carton.

În altă ordine de idei... m-am îndrăgostit de piesa asta:

Un comentariu:

Ana spunea...

HIHI:D
Bravo si sa conduci sanatoasa pe masina visurilor tale!:>

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...