joi, iulie 29, 2010

Revenire

Am pătruns acum 3 ani în lumea blogger...
Pe vremea când eram anonimă îmi mergea atât de bine... scriam chestii plictisitoare care nu interesau pe nimeni (la fel ca şi acum) şi eram lăudată sau, măcar, lăsată în pace. De la o vreme în schimb, lumea a început să mă cunoască, să mă citească şi... să îmi cureţe cu mare atenţie anusul. Toate scursurile societăţii şi toţi drogaţii se găseau să facă pe inteligenţii.
Iniţial am renunţat la a mai scrie - şi aşa nu-mi prea mai făcea plăcere - dar apoi am stat şi m-am gândit... treaba asta o făceam oricum pentru mine şi încă vreo două, trei persoane apropiate care mă citeau pentru a vedea ce mai simt sau cum o mai duc. Aşadar... mi-am făcut blogul privat. Cine are chef de stresat lume şi de dovedit incultura înfloritoare... e invitat în altă parte. Oricum parcă mă simt mai în siguranţă şi mai liberă să scriu ce vreau, acum că numai persoanele foarte apropiate au acces la blogul meu.

Aşadar... să reînceapă distracţia :D.

Un comentariu:

Ana spunea...

YYYYeeeyyy,baby!!!:D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...