luni, iulie 05, 2010

Majorat

... A trecut. Gata. Sunt majoră. Am foarte multe lucruri de rezolvat acum. Pe buletin e aceeaşi faţă şi asta numai fiindcă l-am pierdut şi refăcut la 15 ani. Deci până plec la facultate voi fi puştoaica tristă cu măseaua umflată şi banderolă verde :)).
Am descoperit că există totuşi o mulţime de oameni extraordinari. O parte dintre ei sunt prietenii mei şi sunt foarte mândră de ei. Am avut o petrecere superbă - de care sincer m-am temut groaznic ... în condiţiile în care nu suport să fiu gazdă... şi nu-mi plac petrecerile. Dar, s-ar părea că are foarte mare importanţă cine este prezent la o petrecere şi cine îşi pune amprenta asupra ei. Apoi... dacă nu erau mami şi tati să se ocupe de tot intens... sigur nu era atât de bine. S-au străduit foarte tare pentru mine şi ce e mai rău e că am dat-o în bară la capitolul recunoştinţă.
În orice caz, ne-am distrat şi a fost superb. Am o gaşcă extraordinară! Vă iubesc pe toţi enorm!
Am primit nişte cadouri superbe, cam tot ce mă poate reprezenta şi tot ce îmi doream. Se văd oamenii care mă cunosc cu adevărat! Un alt cadou superb a constat în aceea că m-a sunat Mike. Chiar mă gândeam cu nostalgie la el... mi-aş fi dorit să fie cu noi. De asemenea, am fost foarte plăcut surprinsă de multitudinea mesajelor primite. Şi-a amintit lumea de mine - culmea este că mai mult cei la care nu mă aşteptam.
Ce să mai?! Sunt incredibil de obosită. Nu-mi vine să cred că e 5 iulie. Sunt fericită. A ieşit superb. Vă mulţumesc tuturor pentru asta! Sunteţi minunaţi!






2 comentarii:

Radu spunea...

La multi ani!

Radu spunea...

Foarte faine pozele:)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...