duminică, iunie 27, 2010

Bla

Nu am mai scris de ceva timp... pentru că nu am vrut, iar Ana Banana mea tocmai mi-a dat dispoziţie ca până după majorat să nu mai scriu nimic, pentru ca atunci să fac un articol imens bla bla bla. Nu pot să îi îndepindesc dorinţa. Nu. Nu am nimic de spus -şi chiar dacă aş avea am cam început să nu mai am chef să mai scriu- dar pur şi simplu cred (sau sper) ca nici atunci să nu fac mare caz de asta. Adică... aş vrea... dar deocamdată trec printr-o perioadă în care nu am chef.
Am fost la ţară. Azi am venit. Am făcut şi naveta câteva zile. Am fost condamnată la stat în pat din cauza unei răceli groaznice... încă nu sunt complet vindecată dar asta e. Nu mor caii când vor câinii.

Anyway... articolul de astăzi trebuia să fie dedicat absolvenţilor care de mâine încep probele scrise ale examenului de bacalaureat. Aşadar le doresc acestora mult succes, să ia note cât mai mari şi să scape de stres!
(da bine, nu am haz. Nici inspiraţie... whatever)
Vă ţin pumnii! :D

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...