marți, iunie 01, 2010

A venit vara...

Plouă. Mă pierd cu totul în acest peisaj autumnal de început de iunie. Ciudat, nu? Astăzi începe vara, de astăzi ar trebui să fie o armonie generală, fericire, zumzet... mda. În ceea ce mă priveşte, de când mă ştiu am urât vara. Exceptând faptul că sunt îndrăgostită de mare... şi că este ziua mea... nimic nu mă încântă la vară. Nici măcar îngheţata nu-mi place. Temperaturile înalte mă sufocă, insectele îmi dau târcoale, bubiţele nu se sfiesc să apară... Este ideal. Raiul insectelor şi a chestiilor enervante. Îmi mai plac totuşi ploile calde cu precipitaţii pe care vara le aduce la pachet... îmi mai plac seratele tot mai lungi... dar nu-mi plac despărţirile. Vara mă melancolizează. Mereu vara a reprezentat pentru mine o rupere de ceva. Momentul unei despărţiri de orice. Da, ştiu că inevitabil mă aşteaptă o despărţire de 17, de iresponsabilitate, de "copilărie"... că din această vară mi se vor cere gesturi responsabile, mature, iar vând vara va lua sfârşit... în cruda-i invidie şi dârzu-i egoism îmi va smulge din braţe totemul. Îl va lua şi-l va pune deoparte, mă va forţa să lupt un an întreg să mă întorc în vară. Mă va privi dintr-un panou de gheaţă şi se va hlizi malefic la mine, forţându-mă de ea să revină. Mă va face, nebuna, să înghit secundele, să-mi storc ultima sudoare şi să alerg spre ea.
Urăsc vara. Este malefică. Şi de ce trebuia să fie ziua copilului la începutul verii? De ce azi? Refuz să mai fiu copil dacă asta mă va transforma într-un servitor al verii. Şi oricum aş face... depind de ea.
Nu-mi mai rămâne decât să mă resemnez.
La mulţi ani copilărie!

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

La multi ani >:D<

Ana spunea...

mie imi place vara,chiar daca sunt chestii ce si eu le detest la ea...dar ma bucur de micile surprize pe care le aduce:)
Si nu te mai gandi ca vara pt tine inseamna despartire.Pun pariu ca vara ce tocmai a inceput va fi cea mai frumoasa,o vei valorifica mai presus de toate celelalte si plus va fi `prima vara alaturi de EL :D

Emjoy it!

>:D< :*

Ana spunea...

*Enjoy
:))

Grațiela spunea...

Da stiu ca va fi cea mai frumoasa... sunt convinsa...si sunt foarte fericita in aceasta directie. Problema tocmai asta e... ca dupa ce va trece ma voi simti singura si voi numara clipele, voi alerga spre urmatoarea vara cand va fi dulcea regasire :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...