joi, iunie 17, 2010

Încă o realizare

Aseară m-am întors de la Focşani. A fost destul de interesant deşi, într-adevăr, este un oraş micuţ şi... simplu. În orice caz, este şi ceva care m-a marcat... s-a făcut o pasiune oarbă pentru mine. Mai exact, ţânţarii oraşului şi-au propus să mă devoreze în totalitate. Focşănenii ar trebui să-mi dea cheia oraşului pentru deratizare la câţi ţânţari am fost nevoită să omor. Şi tot m-am întors acasă plină de urme.

Ah, da, concursul... 60 şi ceva (asta că nu am reţinut cifra exactă) de participanţi, din toate colţurile ţării... Am intrat cu numărul 12 în concurs (tragere la sorţi). Mi-am susţinut lucrarea, am primit aprecieri şi... la festivitatea de premiere, m-am ales cu o menţiune. Ceea ce este incredibil de bine.
Ar fi multe de povestit dar sunt obosită şi mă pregătesc să plec în cu totul altă direcţie şi cu altă treabă. Aşadar voi lipsi încă o perioadă.
Mulţumesc domnului profesor Cătălin Sîiulescu pentru coordonare!





Un comentariu:

Ana spunea...

Felicitari!>:d<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...