luni, iunie 07, 2010

ANUNŢ!

VREAU CARNET, MAŞINĂ şi COMBUSTIBIL ADECVAT în cantităţi INTERMINABILE!

Acestea fiind spuse, declar pe proprie răspundere, lucidă fiind că, dacă până acum am fost îndrăgostită de condus, de astăzi sunt obsedată, idolatrizez condusul, maşinile ... tot. Deja mi-a fost spălat creierul. E adevărat că nu e bine exact ce se întâmplă, mai ales că lucrul acesta s-a întâmplat după ce am fost oarecum, din grabă, nevoită să încalc puţin legea, şi pragul de 90 km/h... sunt atât de sigură pe mine când gonesc. Se vede că am învăţat de la cine (şi mai ales ce) nu trebuia :)). Chiar mi s-a atras atenţia că am tendinţa să conduc la fel de agresiv ca un bărbat. De ce m-am născut femeie? De ce trebuie să am de dus în cârcă eticheta pe care chiar şi eu o aplic în trafic: "femeie la volan/femeie proastă"... Of. La cât sunt de sexistă şi mai ales misogină (atât la volan cât mai ales în rest) şi de băieţoasă în anumite privinţe... cred că Dumnezeu a fost neatent când m-a proiectat. Dar măh rog, dintr-o singură privinţă cred totuşi că a ştiut ce face: îmi plac prea mult bărbaţii (aceia masculini, nu toţi efeminaţii), îi ador... şi hai să zicem că... poate totuşi m-aş fi corformat şi nu deveneam homosexual... dar asta ar fi însemnat numai ca Alex să fie fată.
Deci, cred că atunci când mă aflam în eprubeta Domnului, m-a pus să aleg, între a trăi o viaţă umilitoare de femeie dar a-l avea pe el... sau o viaţă de bărbat frustrat şi care să nu afle niciodată ce înseamnă a iubi.
Mda. Acum ştiu. Aşa a fost. Da. Şi acum ştiu şi ce am ales...

Şi-ţi mulţumesc, Doamne!

PS: Vreau maşină. Cutie manuală NEAPĂRAT. Preferabil diesel. În stare de funcţiune :)).


7 comentarii:

Stefy spunea...

urasc sa conduc.am permis de 1 an jumatate si detest. vroia mama sa imi ia masina, dar am zis ca prefer ca banii aia sa ii investesc in ramasul la cluj :))

Grațiela spunea...

Doamne. Voi, oamenii de genul asta, ma speriati!! Trebuie sa fie pasiune ca sa faci ceva... si mi se pare atat de ciudat cand aud oameni care imi spun ca nu suporta sa conduca :|

Livia`` spunea...

God,e bestial sa conduci !:x. Abia astept sa iau permisul DIN PRIMA !!!:))
Bafta si tie,Gratiela !:x

Evelyn spunea...

Ce cutie manuala ma? Sa mesteci la schimbatoru ala? Hidramataaaaaaaa.

Grațiela spunea...

Eve, eu vorbesc de condus... nu de masinutze, nici de karturi. :-"

Unde mai e farmecul condusului daca nu mesteci la schimbatorul ala si nu simti cum trepideaza motorul si pleaca din ambreaj?

Ana spunea...

Weee!
Prin vara asta o sa ma apuc si eu cred.Ca i-am explicat mamei ca altcandva nu mai ai cum...<3
Si mie imi place chestia cu covrigul si cele 4 roti...dar nu vorbesc non-stop despre subiect:)))
Succes la examen!
Stai ca mai e...:D

Stefy spunea...

Probabil ca am experiente mult prea nashpa cu condusul...am avut momente in care imi placea, dar dupa aceea am lasat-o balta...acu sta permisul in portofel bine mersi...probabil ca la vara voi conduce prin zona, dar tinand cont ca tata nu a vrut de la bun inceput sa imi dea masina sa merg eu singura, probabil mi-am pierdut increderea si oricum nu vreau sa conduc. Nu e vorba de speriat, e pur si simplu vorba de placere si de incredere. Poate daca nu aveam un instructor atat de nashpa, care sa ma fi dus in primele ore la condus prin cimitir si care sa imi fi stricat orele pe la mine prin oras, in loc sa merg in Oradea unde dadeam examenul (asa cum a condus si best friend)...ar fi fost altceva, dar asa nu merita sa ma stresez ca am destui soferi care sa ma duca :D. Unii is facuti pentru condus, altii nu. Decat sa fac ceva, mai bine stau pe curu meu ca sa zic asa...:D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...