duminică, iunie 20, 2010

Tranzit

Gata... Am venit şi de la Cluj. A fost frumos <3 .="." br="br">
De dimineaţă m-am dus în grabă la gară să prind trenul să plec la "ţară"... şi mă trezesc fix când ajung că se anunţă o întârziere de 90 de minute. FRATE! Nici măcar astă iarnă când se bloca în zăpadă nu erau asemenea întârzieri. Aşa am ajuns eu acum, la 9.41 să stau la calculator în loc de a coborî din tren. N-am încotro, aştept până la 10.30...

Un comentariu:

Ana spunea...

Nu iti mai dau voie sa mai scrii pe blog pana dupa majorat!
Vreau sa vad urmatorul post imens,sa imi faca scroll'ul febra musculara.Nu stiu de ce iti zic astea..:-??

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...