sâmbătă, iunie 05, 2010

La ce-ţi trebuie pauză?

Ouff... I'm exhausted. Lucrez de zor: traduc, îmbin, reformulez, citesc... pentru o sesiune de comunicări ştiinţifice. E destul de solicitant dar interesant. În fine, ideea era că îmi dau seama cât de multe am pe cap dar totuşi cât de bine e aşa. Trebuie să mă gândesc deja la a-mi face un program strict de lucru că începe o perioadă foarte grea: încep examenele. Nu, nu am treabă cu bac-ul, nici cu CAE-ul, ci cu mai mult de atâ, mult mai mult. Dar asta e. Reprezintă alegerea mea. Still asta nu îmi reduce dreptul de a mă văita. În fine. Nu am de gând să fac asta.
Acum am făcut o pauză de un gând. Sec. Mă cam doare burta. Am mâncat mult şi repede. Nu mă pot dezobişnui. Ascult excesiv următoare piesă, de câteva zile:

-ba mai mult, o fredonez în somn.
Cât căutam cărţi despre istoria Europei, secolul XIX şamd, am descoperit o carte FOARTE TARE cu... mai tot ce aş studia eu la Relaţii Internaţionale - Politică în Portsmouth <3. De-abia aştept să-mi fac timp pentru ea.

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

Ce s-a intamplat cu medicina ?

Grațiela spunea...

S-a dus. Prea mult de invatat si prea multa logica pentru mine. I'm more the philosopher type...

Iulia I. spunea...

;)) Succes, indiferent de alegerea facuta >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...