sâmbătă, martie 03, 2012

PS: I love you

În 2007 a apărut filmul "PS. I LOVE YOU" care a cucerit foarte multe adolescente. Îmi amintesc și acum că mi-l recomandase Adina...dar nu știu de ce, nu l-am vizionat. Apoi a devenit cu adevărat celebru... multe citate, multe imagini, facebookul era invadat șamd. Tot nu m-am uitat. Apoi mi l-a recomandat și Sana... tot nu m-am uitat. Mai târziu mi-a picat în mână chiar și cartea. Degeaba.

Acum câteva luni, fix după ce mi-am formatat laptopul, când m-am întors la Cluj... mi l-a recomandat Mike. L-am downloadat, dar l-am uitat pe hard.
Azi am avut iar o zi în care am fost cranky. Am căutat ceva pe laptop și, spre surpinderea mea, am găsit acest film... nu știu ce anume m-a determinat să îl deschid.

... și nu l-am mai putut opri.

Am înțeles că nu era momentul. Probabil dacă l-aș fi văzut oricând în trecut aș fi spus că e bullshit și că nu se poate să existe un astfel de bărbat... fiindcă... *și aici ar fi continuat scuze din categoria "bărbații sunt niște...". Dar acum a fost momentul perfect, fiindcă am învățat că nu este adevărat. Deci, acum a venit la fix.

Adorabil filmul, adorabil scenariul. Mulțumiri și felicitări tuturor bărbaților din viețile noastre ce ne fac să ne simțim cu adevărat speciale și iubesc toate defectele noastre și ne iubesc exact pentru ceea ce suntem.

PS: Guess what!

I love u bb!



Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...