duminică, martie 11, 2012

Retrospectivă

Urmează să mai scot încă vreo 400 de poze... să mai aranjez câteva albume, să închei în sfârșit capitole din viața mea de care mă țin strâns legată și cărora nu le-am putut da drumul: precum liceul.

În fine, până acum mi-am răsfoit blogul ... și am observat toată evoluția mea din clasa a IX-a până acum. Am onorat câteva petreceri, am cunoscut ceva oameni, am uitat alții, am câștigat premii, am pierdut reputații, am redobândit succesul, am fost în centrul atenției, m-am retras pe bancă... am consolidat prietenii, am ratat ocazii... și de cele mai multe ori am oscilat între păreri.

Concluzia mea acum este că... nu sunt cu nimic diferita, oricât mi-ar plăcea să cred că m-am schimbat sau maturizat. Pur și simplu am alți oameni în jurul meu. În rest totul e la fel.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...